موفقیت در فروش

موفقیت در فروش

سلام
متاسفانه من نویسنده خوبی نیستم و میخواهم چند توصیه که در زندگی مالی خودم تجربه کردم  را در این متن بنویسم. پس خیلی سریع میرم سر اصل مطلب، این متن حتی اگه برای یک نفر مفید باشه برای من یعنی موفقیت، ولی اگر میخواهی بخوانی و رد بشوی لطفا وقتت رو تلف نکن و برو تو شبکه های اجتماعی فیلم شاخ ها رو نگاه کن شاید مفیدتر باشه!

 

چرا خیلی ها تو کارشون موفق نیستند؟
چون نمیدونن هدفشون چیه و منتظر هستند که پیشامدها و اتفاقات روزمره، آینده آنها را تعیین کند و این یعنی شکست، دوست من هدف ما پولدار شدن است. از بچگی گفتن که پول چرک کف دسته و علم بهتر از ثروت است و … ولی این حرف ها فقط برای بدبختی ما گفته شده چون نمیخواهند همه پولدار بشن. جامعه بیشتر مردم عادی و متوسط را میخواهد تا افراد موفق!

پول، راحتی، خوشبختی، آسایش، اعتماد به نفس، عشق و همه چی میاره اونایی که میگن پول خوشبختی نمیاره دارن سر شما کلاه میزارن تا این فرصت یکباره زندگی را از شما بگیرند.

 

چند ترفند مهم در فروش، که مجموعه ما از آن در بازارهای مالی و شرکت های سرمایه گذاری، میهن کاکتوس و گل یاب استفاده میکند و اتفاقا بسیار موفق آمیز هم بوده را بیان می کنم. ولی هر کسی نمیتواند از این ترفندها استفاده کند چون هدف، علاقه، و انگیزه ی قوی ندارند و بیشتر از وضعیت اقتصاد مملکت گلایه میکنند، این دسته از افراد در بهترین کشور دنیا هم به دنیا می آمدند به جایی نمیرسند.

 

۱- تمرکز کنید:
روی کارتان تمرکز کنید و با تبلیغات و کار درست به هدفتان برسید. شرکت کوکاکولا در سال اول تنها ۲۵ بطری نوشابه فروخت ولی نا امید نشد.

 

۲- تبلیغات:
مهمترین بخش کار، تبلیغات است. از هر فرصتی برای تبلیغات کالا یا خدمات خود استفاده کنید از شبکه های اجتماعی گرفته تا سایت ها و هر ابزاری که وجود دارد استفاده کنید. برای تبلیغات هزینه و وقت بزارید چون مهمترین بخش فروش می باشد.

 

۳- صداقت داشته باشید:
صادق باشید این کار معجزه میکند.

https://mihancactus.com/

۴- سادگی کار:
کار باید ساده، شفاف و قابل درک برای همگان باشد طوری که درک آن برای یک بچه ۱۰ ساله هم امکان پذیر باشد.

 

۵- تلویزیون و شبکه های اجتماعی:
این ابزار برای کشتن وقت شما و هدایت شما به مسیری که صاحبان آنها تعیین کرده اند ساخته شده. برای اینکه تمرکز خود را از دست ندهید تلویزیون و شبکه های اجتماعی اضافی را حذف کنید. در این شبکه ها و تلوزیون ها چیزاهایی به شما نشان داده می شود که هدفمند هستند و مسیر موفقیت شما را تغییر میدهند. از این ابزارها تنها برای موفقیت و تبلیغات استفاده کنید. تنها فیلم ها و آموزش های مفید که می تواند در موفقیت شما تاثیرگذار باشد را تماشا کنید، نه تمام چیزاهایی که آنها نمایش می دهند. اگه دوست داشته باشید زیر این پست اطلاع بدید چند فیلم انگیزشی خوب بهتون معرفی میکنم.

 

۶- فروش به زور:
باید با تبلیغات واقعی، صداقت و درستی در کار، مشتریان را مجذوب کالا یا خدماتتان کنید.

 

۷- قیمت واقعی یا ارزش ذاتی هر کالا:
شما یک کالا یا خدمات را برای مدتی میتوانید گران فروشی کنید در غیر این صورت، در نهایت اعتبار و کارتان را از دست می دهید و ورشکست می شوید. هر کالایی باید با قیمت واقعی فروخته شود.

 

۸- اخلاق نیک:
اکثر افراد موفق دارای اخلاق نیک هستند. مشتری به این آسانی به دست نمی آید از هر روشی برای نگه داشتن  مشتری استفاده کنید و به مشتری های ثابت ارزش بگذارید، زیرا پیدا کردن یک مشتری جدید بسیار هزینه بردار خواهد بود.

 

۹- توهم خود بزرگ بینی:
در واقع شما هیچی نیستید اگر خودتان را بزرگ ببینید. به عنوان مثال در بازار گل و گیاه خود بزرگ بینی باعث شده بسیاری از افراد از این بازار بزرگ بی بهره مانده و حذف شوند، افراد خود بزرگ بین فکر میکنند نیازی به تبلیغ و معرفی محصولات خود ندارند و همین توهمات باعث می شود خیلی راحت از قافله عقب بمانند و شکست بخورند.

 

۱۰ – آموزش و اطلاعات کامل در مورد کارتان:
شما بدون آموزش به جایی نمی رسید. زمانی که نتوانید اطلاعاتی که مشتری میخواهد را کامل و درست ارائه بدید محکوم به شکست هستید.

 

۱۱-گله ای رفتار نکنیم:
همیشه نباید دنباله رو دیگران باشیم، بهتر است ابزار و روش های جدید را نیز امتحان کنیم.

۱۲- بازار گل و گیاه:
بازار گل و گیاه بازار بزرگی است که میتوان با تحقیق و آموزش در این بازار کسب درآمد کرد. علاقه انسان ها به گل و گیاه هیچ وقت از بین نمیرود و این یعنی همیشه میتوان در این بازار کسب درآمد کرد.

 

چون این سایت در مورد گل و گیاه است میخواهم در این مورد بیشتر بنویسم. دوست من وقتی اسم و قیمت گیاه رو درست بلد نیستید و فقط از روی کنجکاوی وارد این بازار شده اید، اگه دچار خود بزرگ بینی و توهم شدی بهتره شغلهای دیگه رو امتحان کنی چون ما اومدیم در این بازار میلیاردها تومان در بیاریم.

 

  • سایت گل یاب فرصتی است که میتوانید از طریق آن پولدار شوید ولی خیلی راحت از کنار این ابزار بسیار کاربردی و رایگان عبور میکنید و به حاشیه می روید. چون انگیزه ای برای کسب درآمد از این بازار ندارید.
  • بهترین توصیه برای این افراد کار برای دیگران است. یعنی فروش زمان مفید خود، برای موفقیت و پیشرفت دیگران.
  • منتظر نباشید مشتری بیاد سراغ شما بلکه شما برید سراغ مشتری

از کل بازار تنها کافیه بحث عرضه و تقاضا را درک کنید

عواملی که در میزان فروش یک محصول تاثیر دارند، عبارتند از:

  • قیمت آن محصول
  •  مقدار تولید شده از آن محصول
  • میزان تمایل مردم به خرید آن محصول

چند توصیه برای تبلیغات درست:

عکس مناسب:
برای تبلیغات هر کالایی از عکس مناسب استفاده کنید. عکس خوب باعث میشه شانس فروش شما ۳۰ درصد افزایش پیدا کنه

 

قیمت مناسب:
ارزان فروشی یا گران فروشی نشانه تازه کار بودن شماست و شکست در انتظار شماست.

 

استمرار در تبلیغ:
زود جا نزنید و ادامه بدید با تبلیغ، تبلیغ و تبلیغ تا موفقیت.

از هر ابزاری برای تبلیغ استفاده کنید.

شکست برای ما معنی ندارد.

خیلی خلاصه گفته شد، میشد در مورد هر یک از این موارد کلی نوشت.

اگه این مقاله برای شما مفید بود یا انتقاد و پیشنهادی داشتید در زیر پست اطلاع بدید تا بیشتر در این مورد بحث کنیم.

 

منبع: میهن کاکتوس

مقالات مشابه

پیشنهاد خرید

8 دیدگاه برای “موفقیت در فروش

  1. علی گفته:

    سلام با قلم روان و خوب و خودمونی مطلب رو توصیح دادید. عالی
    فقط یه سوال: در بخث بذرها چرا برای تعداد بالا تخفیف ندارید؟
    مثلا یه دونه بذر برای کسی که یه بسته ده تایی بخره یا صد تا و یا هزار تا یه قیمت هست.

    • کارشناس میهن کاکتوس گفته:

      سلام وقت بخیر معمولا برای خریدهای بالا کد تخفیف میدیم

  2. علی اصغر گفته:

    سلام واقعا عالی بود من هم تولید کننده گل و گیاه هستم امسال حدود ۲۰۰۰۰ تا رز تکثیر کردم ولی توی قیمت گذاری مناسب موندم نمیدونم چه قیمتی مناسبه

  3. محمدرضا لطفی پور گفته:

    سلام ممنون از مطلب خوبتان لطفا مطالب بازاریابی بیشتری در سایت قرار بدید

    • کارشناس میهن کاکتوس گفته:

      founder
      فارست گامپ
      در جستجوی خوشبختی
      نظریه‌ی همه‌چیز
      شبکه اجتماعی
      شلاق
      ذهن زیبا

دیدگاه‌ها بسته شده است.