مجله اینترنتی میهن کاکتوس

لطفا قبل از ارسال هر مطلبی، موارد زیر را با دقت مطالعه کنید

  • متن و عکس‌های ارسالی توسط شما در مجله اینترنتی میهن کاکتوس با اسم خود شما به صورت عمومی منتشر خواهد شد.
  • مطالبی که پایه علمی نداشته یا در آنها از عکس‌ها و جملات نامناسب استفاده شده باشد منتشر نخواهند شد. تمامی مطالب تنها پس از بررسی کارشناسان و در صورت تائید منتشر خواهند شد.
  • پس از ارسال مطالب در مجله میهن کاکتوس، شما قادر به ویرایش مطالب خود از طریق سایت نخواهید بود. جهت ویرایش یا حذف مطالب، می‌توانید از طریق ایمیل(mihancactus@gmail.com) یا از طریق تماس با ما اقدام کنید.

شما میتوانید به چهار روش در مجله میهن کاکتوس فعالیت کنید

  1. مصاحبه کنید: به عنوان یک علاقه‌مند به کاکتوس با ما گفتگو کنید، می‌توانید از طریق گفتگو و معرفی خودتان در مجله میهن کاکتوس معروف شده و به کسب و کار خود رونق دهید.
  2. یک مطلب آموزشی بفرستید: می‌تونید با نوشتن مطالب آموزشی یا تجربیات خود در زمینه نگهداری کاکتوس‌ها و انتشار آن در مجله میهن کاکتوس به یک نویسنده کاکتوسی تبدیل شوید.(نوشته‌های شما هزاران بار دیده خواهد شد)
  3. آلبوم عکس کاکتوسی ایجاد کنید: با ایجاد آلبوم عکس از کاکتوس‌هایتان آنها را به هزاران نفر نمایش دهید. این کار باعث افزایش رونق کسب و کار و شناخت بیشتر شما توسط دیگران خواهد شد.
  4. آلبوم عکس مشتریان میهن کاکتوس: مشتریان محترم می‌توانند عکس کاکتوس‌های عمل آمده از بذرهای میهن کاکتوس را در این قسمت ارسال کنند. این کار باعث خواهد شد انرژی بیشتری برای ارائه هر چه بهتر خدمات به مشتریان کسب کنیم.