آیا کاکتوس‌ها جاذب اشعه‌ها و امواج مضر هستند؟

آیا کاکتوس‌ها جاذب اشعه‌ها و امواج مضر هستند؟

تا امروز که این مقاله رو می‌نویسم این موضوع نه رد شده و نه تایید ولی کاکتوس تاثیراتی خیلی مهمی در زندگی ما داره با کلیک در اینجا می‌توانید بعضی از آنها را بخونید.

ولی نظر شخصی من:
آیا کاکتوس‌ها جاذب اشعه‌ها و امواج مضر هستند؟ آیا کاکتوس‌ها امواج مودم را جذب می‌کنند؟ آیا کاکتوس‌ها امواج مضر موبایل را دفع می‌کنند؟ اینها سؤالاتی هست که شاید برای همه پیش بیاید. خسارت وارده بر بدن انسان در اثر پارازیت‌ها، امواج و اشعه‌ها بر کسی پوشیده نیست. انواع سرطان‌ها، بیماری‌های پوستی و صدها مشکل دیگری که در اثر این امواج بر انسان وارد می‌شود. در این مقاله به نقش کاکتوس‌ها در کاهش این امواج می‌پردازیم. در تحقیقی که انجام دادم به این نتیجه رسیدم کاکتوس شاید نتونه خیلی امواج رو جذب کنه چرا که این امواج، امواج کوری هستند که بصورت پالس منتشر می شوند و کل محیط را بصورت شعاع های مختلف تحت تاثیر قرار می دهند و هرچه دور تر شویم قطر دایره بیشتر خواهد شد و فقط میزان تماس ما با امواج کم می شود. به طور کل جذب محیط شدن امواج رادیویی، تابع مشخصات ماده است که آن ماده هم با چند پارامتر محدود مشخص می‌شود. به بیان دیگر مشخصات اساسی ماده چند پارامتر است و با توجه به این پارامترها مشخص می‌شود که جذب امواج چگونه است و به اینکه کاکتوس باشد و یا هر گیاه دیگری، ارتباطی نخواهد داشت.آیا کاکتوس‌ها جاذب اشعه‌ها و امواج مضر هستند؟

ولی در کل وجود گیاهان در اطراف ما می‌توانند به حفظ سلامت و روحیه ما انسان‌ها کمک کند. پس حتماً سعی کنید در منزل و محل کار خود از گیاهان نگهداری کنید، بخصوص کاکتوس‌ها که گیاهانی بسیار کم توقعی هستند و به راحتی می‌توان در شرایط مختلف از آنها نگهداری کرد.
مقاله آموزش نگهداری کاکتوس در منزل را نیز مطالعه کنید.

در زیر به چند مورد از کارهایی که می‌توان برای کاهش امواج مضر در منزل انجام داد اشاره می‌کنیم:
۱- مدت زمان مکالمه‌تان را کاهش دهید.
۲- از قرار دادن موبایل در اطراف خود در هنگام خواب خودداری کنید.
۳- مودم را در دورترین قسمت ممکن قرار دهید.
۴- از هندزفری استفاده کنید.
۵- از قرار دادن موبایل در جیب پیراهن و روی قلب و کلیه‌ها خودداری کنید.
۶- از استفاده کودکان با موبایل جلوگیری کنید مگر در مواقع ضروری.
۷- کمتر از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید.
۸- زندگی زیباست مواظب خودتان باشید.

منبع: میهن کاکتوس

مقالات مشابه

پیشنهاد خرید

2 دیدگاه برای “آیا کاکتوس‌ها جاذب اشعه‌ها و امواج مضر هستند؟

  1. asghar گفته:

    همه انتن ها بدن انسان و گیاهان امواج را دریافت میکنن نه جذب بدین معنی که موج به بدن برخورد میکنه یا بازتاب میشه یا رد میشه از بدن هیچ جذبی صورت نمیگیره
    این شایعه جذب امواج مضر توسط کاکتوس هم شاید یک تیزر تبلیغاتی باشه تا واقعیت
    ممنون از مطالب خوبتون

  2. علیرضا محمدی گفته:

    واقعا عالی خسته نباشید خیلی این حرف بیخود میشنیدم از اطراف و همه دنبال کاکتوس های من بودن ببرن برا جلو گیری از امواج من هرچی میگفتم فایدع نداشت الان این یه منبعه و یه چیز برا مدرک دستم دادین خیلی ممنونم دیگه کاکتوس های بی زبونمو یتیم نمیکنن .خخخ

دیدگاه‌ها بسته شده است.