آیا کاکتوس انرژی منفی دارد؟ نحسی کاکتوس خرافات یا واقعیت؟

آیا کاکتوس انرژی منفی دارد؟

اومد نیومد کاکتوس،  آیا کاکتوس انرژی منفی دارد؟

از زمان‌های قدیم مردم برای ایجاد شادی و طراوت در منازل خود از گل‌ها و گیاهان زینتی استفاده می‌کردند که هم جنبه زیبای طبیعی فراوانی داشته‌اند و هم نشاط و زندگی را به اهالی منزل هدیه داده است و از طرفی حس خوب  همگام شدن با طبیعت، انسان را به اوج سرزندگی می‌رساند.

هیچ کاکتوسی نحس و بد یوم نیست

 

آیا کاکتوس انرژی منفی دارد؟

خیر کاکتوس انرژی منفی ندارد و اتفاقا در بسیاری از کشورها نماد خوشبختی و موفقیت است. کاکتوس نحس و بدشگون نیست و این یک خرافات می باشد.

در کشور کره جنوبی مردم برای تشکر و قدردانی از هم کاکتوس هدیه میدهند.

کاکتوس در پرچم بعضی از کشورها مانند مکزیک وجود دارد که نماد استقامت و موفقیت می باشد.

یک زن با شال اسلامی در دستش کاکتوس آستریاس

ایا کاکتوس فقر می آورد؟

خیر این تنها یک خرافات است. کاکتوس نماد پول و ثروت است.

 

کاکتوس یعنی زیبایی

حتماً به خاطر دارید که با رفتن به منزل مادر بزرگ‌های خود در آخر هفته دور حوض را گل زیبای شمعدانی و یا حسن یوسف گرفته بود و شما با نشستن در کنار آنها عکس‌های یادگاری بسیار قشنگی از آن منظره و جلوه‌ای زیبا دارید.

 

با گذشت زمان و ایجاد تنوع در بازارهای گل و گیاه و پیدایش گیاهان وارداتی جدید در عرصه بازار تولیدی و فروش کشور گیاهان جدید پا به عرصه ظهور نهادند که با ظاهر پر تیغ خود به کاکتوس معروف شدند.

 

کاکتوس‌ها اغلب گیاهان پر تیغ بودند که رشد کمی داشته و معمولاً چون در سایزهای کوچک به بازار عرضه می‌شدند گلی از آنها دیده نمی‌شد و همین موضوع موج منفی را ایجاد کرد که این گیاهان پر تیغ دارای انرژی منفی هستند و برای اهل منزل مضر خواهند بود که این موضوع بر خلاف واقعیت و حقیقت این گیاه زیبا است.

یک زن لباس سفید در دستش کاکتوس

کاکتوس‌ها از جمله گیاهان گل‌داری هستند که در صورتی که به شرایط محیطی خوب و سن لازم برسند زیباترین گل‌ها را در بین تمام گیاهان خواهند داد.

این موج منفی تا زمانی ادامه یافت که عصر تکنولوژی دیجیتال وجود نداشت اما اکنون با وجود رسانه‌های دیجیتال عکس‌های گوناگون از این گیاه زیبا و همچنین گل‌های زیبا آنان که جلوه گاه عظمت و شکوه خالق آن است را نمایش می‌دهد که این جو منفی را درباره این گیاه از بین می‌برد و زینتی بودن این گیاه را ثابت خواهد کرد. که با داشتن یک گلدان کاکتوس در منزل در کنار سایر گیاهان خود سرزندگی و شادابی را به محیط منزل خود آورده‌اید.

کاکتوس در کنار یک کودک زیبا

کاکتوس هیچ انرژی منفی ندارد و این موضوع خرافاتی بیش نیست و قرار دادن چند گلدان در منزل خود و مشاهده رشد کم و مقاومت بالای آن و همچنین گل‌های زیبای آن می‌توانند انرژی منفی و خستگی یک روز سخت کاری را برای شما از بین ببرد.

در حقیقت کاکتوس برای همگان ظاهری پر تیغ دارد، اما کافی است آن را در شرایط محیطی مناسب قرار دهید و اجازه دهید رشد کنند و به سن مناسب برسد تا شاهد گل‌های فوق‌العاده زیبا و خوش‌رنگ و لطیف آن باشید.

هیچ موجود یا شیئی انرژی منفی ندارد و این ما انسان‌ها هستیم که با دید منفی این دیدگاه را به وجود می‌آوریم. در این دنیای ماشینی نگهداری گل و گیاه در اطرافمان شاید تنها راه یادآوری روزهای خوب زمین باشد.

 

فواید نگهداری کاکتوس در منزل چیست؟

  •  با نگهداری کاکتوس بهتر نفس بکشید
  • کاکتوس تصفیه کننده قوی هوا
  • کاکتوس ضد پیری پوست
  • کاکتوس ضد افسردگی
  • به چشمان خود استراحت دهید
  • افزایش بهره وری مغز
  • درمان اختلال رفتاری
  • کاکتوس ضد پارازیت، امواج مضر و نویز ها
  • خواص آنتی اکسیدانی میوه کاکتوس

برای مطالعه متن کامل فواید نگهداری کاکتوس در منزل اینجا کلیک کنید

 

 

یک زن پراهن سفید در دستش کاکتوس ژمینو پیوندی قرمز

 

آیا کاکتوس انرژی منفی دارد؟

آیا کاکتوس انرژی منفی دارد؟

آیا کاکتوس انرژی منفی دارد؟

آیا کاکتوس انرژی منفی دارد؟

آیا کاکتوس انرژی منفی دارد؟

آیا کاکتوس انرژی منفی دارد؟

نویسنده: حمید متین
منبع: میهن کاکتوس

کپی آزاد

مقالات مشابه:

مشاهده همه مقالات

2 دیدگاه برای “آیا کاکتوس انرژی منفی دارد؟ نحسی کاکتوس خرافات یا واقعیت؟

  1. پریناز گفته:

    نمیگن انرژی منفی داره به علت وجود تیغ از بین برنده انرژی های مثبت محیط هست چون انرژی به صورت حباب در هوا پراکنده هست و تمام‌گیاهان تیغ دار برای داخل منزل که گردش جریان انرژی میخواد مفید نیست اینو با دستگاه های مخصوص ثبت کردن و‌پایه علمی داره اطلاعاتمون کامل کنیم بعد اطلاعات نشر بدیم خیلی بهتره
    این موضوع ربطی به خرافه بودن یا نبودن نداره چون کلا مطلب رو اشتباه عنوان کردید

دیدگاه‌ها بسته شده است.